viernes, 15 de junio de 2012

Liburu mirezgarri bat.


Again ez didazue sinestuko, baina hala izan zen, liburu batek bizia salbatu zidan.Hasiera-hasieratik kontatuko dizuet istorio mirezgarri hau.

Arratsaldeko egun polita zen eta nire amak liburu bat erosi zidan. Gauean irakurri nuen eta lo geratu nintzen 50 orrira irisean.

Hurrengo egunean liburua hartu eta nire lagunen bila joan nintzen. Mendira joan ginen eta argazki bat egin nahi nuen, orduan barandillan jarri nintzen eta bat batean nireatzean zulora erori nintzen. Bat batean liburuak hegalak atera zituen eta ni liburua heldu nuen eta lurrera eraman zidan. Ni eta nire lagunek harriturik geratu ginen, etxera isultzean amari dena kontatu nion, baina, ez zidan kasurik egiten, orduan erabaki nuen sekretu bat izango zela.

Hau da istorioa. GUZTATU AL ZAIZUE?

No hay comentarios:

Publicar un comentario