viernes, 16 de marzo de 2012

Igeldotik Oriora

https://picasaweb.google.com/elatzeta3zikloa/DonostiaOrio?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJTusPL2z7XgwQE&feat=embedwebsite

Urriaren 1ean mendi irteera bat egin genuen: Igeldotik Oriora. Goizean autobusa hartu genuen eta Igeldora abiatu ginen. Igeldora iristean autobusatik jaitxi eta motxilak sorbaldn genituela, ibiltzen hasi ginen. Bidaia erdia egin ondoren, leku batera iritsi ginen, parka bat, zaldiak eta jateko mahaiak zeuden. Hortxe bertan hamaiketakoa eta janaria jan genuen,baina, nik, ez nuen janaria jan nahi eta orduan motxilan utxi nuen. Hamaiketakoa jan ondoren, parkera joan nintzen nire lagunekin, eta gero zaldiengana joan nintzen. Ordu bat pasa ondoren, bide segi genuen. Azkenean nekatuta nengoen, baina minutu batzuk pasa ondoren, Orioko hondartzan geuden. Hor janaria jan nuen nire lagun betekin. Gero hondartzaren ondoan dagoen parkera joan ginen jolastera. Azkenean motxilak hartu autobusean sartu eta  etxera joan ginen.

                                                      A ZE EGUN ZORAGARRI!

No hay comentarios:

Publicar un comentario